CONTACTE

Per a més informació, reserves, suggeriments… podeu contactar per e-mail o per telèfon:

info@refugidelafeixa.cat

+0034  666137088

* HORARIS: ELS MESOS DE TARDOR OBRIM ELS CAPS DE SETMANA I FESTIUS, PER PERNOCTAR AL REFUGI CAL FER RESERVA PRÈVIA. Si voleu venir entre setmana no dubteu en contactar-nos, farem el possible per acollir-vos.

* PONT DE LA PURISSIMA: OBRIM TOTS ELS DIES, del dimecres 6 fins al diumenge 10. Cal fer reserva per a pernoctar al refugi.

COM ARRIBAR-HI

A PEU: A través del sender GR-11 que va des de el cap de Creus fins a Irún. A la Cerdanya passa per l’estació de tren de Puigcerdà, Saneja, Guils, la Feixa, Malniu, Engorgs i Andorra. Podeu iniciar el vostre recorregut en qualsevol d’aquests punts.

L’accés més familiar és des de el pàrquing del refugi de Malniu o bé des de el pàrquing de Guils-Fontanera.

Desde Ger podeu sortir agafant el sender 156 fins a Gréixer, allà prendre el 122, tot passant pel coll de Posa i arribant fins a la cruïlla del GR-11 a la Màniga, allà continuar a la dreta fins al refugi de la Feixa.

A l’hivern l’accés més recomenat és des de Guils-Fontanera per el GR-11.

EN COTXE: L’accés més còmode és desde l’estació d’esquí nòrdic de Guils-Fontanera. Al parquing comença una pista forestal apta per turismes que arriba fins al refugi de la Feixa. També es pot accedir des de Meranges, tot deixant el trencant del refugi de Malniu a l’esquerra, continuant per la pista forestal que et deixa al pla de la Feixa.